کشف قلک‌های ۱۸۰۰ساله مملو از سکه پنجمین پرواز بارورسازی ابر‌ها در حوضه آبریز دریاچه ارومیه انجام شد مدارس و دانشگاه‌های کدام استان‌ها فردا سه‌شنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۴ تعطیل شد؟ اطلاعیه مهم درباره فعالیت مدارس مازندران فردا سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴ جولان آنفلوآنزا در کشور؛ شیوع بیش از سه‌برابری نسبت به حد هشدار! مدارس و دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته تعطیل شد  کلاهبرداری کلان با وعده پرداخت وام فوری دومین آزمون استخدامی ویژه معلولان پیش از عید برگزار می‌شود هشدار سیل در ۳۲ استان؛ بارش‌های گسترده در آسمان غرب ایران  بارش‌های سیل‌آسا در سراسر کشور / هشدار بارش برف، باران و طوفان وضعیت تعطیلی تهران در روز دوشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۴ اعلام شد + جزئیات  مدارس و دانشگاه‌های کدام استان‌ها فردا دوشنبه ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۴ تعطیل شد؟ سامانه بارشی قدرتمند وارد غرب کشور می‌شود هوای تهران قرمز شد؛ بارش‌ها از فردا آغاز می‌شود کندوان از امروز تا چهارشنبه بسته شد/ هراز و سوادکوه، مسیر‌های جایگزین بارش‌ها از فردا آغاز می‌شوند / برف و باران در گستره وسیعی از کشور

عرضه میوه و مواد پروتیینی در میادین شهرداری با نصف قیمت

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: قیمت میوه و سبزیجات در میادین شهرداری ۴۷ درصد و قیمت محصولات پروتئینی ۵۵ درصد نسبت به سطح شهر ارزان‌تر است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 18
کد خبر: ۲۲۸۸۸۸

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی بختیاری زاده، سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، گفت: یکی از اهداف سازمان میادین میوه و تره بار که در دوره جدید مدیریت شهری به آن پرداخته شده، توسعه کمی بازارها و افزایش سطح دسترسی شهروندان تهرانی به خدمات سازمان میادین است.

 

وی با بیان اینکه بر اساس هدف گذاری شهردار تهران قرار شد ۱۰۰ بازار میوه و تره بار در محلات فاقد این معیار تأسیس بشود، اظهار کرد: بر اساس این هدف گذاری در صدمین پویش امید و افتخار بیست و دو بازار افتتاح شد که ۲۰ بازار به صورت احداثی و ۲ بازار به صورت توسعه سطح خدمات بود.

 

بختیاری زاده ادامه داد: بنا بر این است تا در محلاتی که فاقد میادین میوه و تره بار هستند و در راستای ویژگی جمعیتی هر محل بازارچه‌هایی احداث کنیم.

 

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه سازمان میادین یکی از اهداف خود را دسترسی مردم به کالای با کیفیت و با قیمت متعادل قرار داده است، بیان کرد: بر اساس آمار، قیمت میوه و سبزیجات سازمان میادین نسبت به بیرون از این بازارها ۴۷ درصد و محصولات پروتئینی ۵۵ درصد پایین‌تر است.

 

وی تاکید کرد: نسبت به سال گذشته مراجعات مردم به میادین میوه و تره بار ۲۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

بختیاری زاده با اشاره به فروش اینترنتی محصولات میادین میوه و تره بار بیان داشت: معضل زمین یکی از نکات ما برای احداث بازار است؛ بنابراین ما به فکر فروش مجازی در بستر وب افتادیم. بر این اساس قسمتی از سامانه شهرزاد به سازمان میادین تخصیص داده شد. در حال حاضر می‌توانیم ادعا کنیم در سطح شهر تهران شهروندان می‌توانند کالای با کیفیت تره بار را در خانه دریافت کنند./ مهر

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار